Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Geronazzo Maria

reklám

Címkék

geronazzo (2) keblek (1) mária (1) maria (1) orgazmus (1) sex (1) szex (1) virág (1) voksán (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Geronazzo Mária nem bírta Zana József viselkedését!

2009.02.07. 16:37 DEXTER

A nagy szájáról ismert Kovi-felfedezett gyakorlott szakácsként olasz fogásokat készített Tamarának, Szaszának, Palcsó Tamásnak és Zana Józsefnek, aki ezen az estén sem kímélte a házigazdát. Geronazzo Mária rutinosan mozog a konyhában, mindent egyedül csinál. Olasz menüjéhez Kovi legutóbbi felfedezettje Gianninál vásárol be.

- Két gyermekem van és mindig nagy vendégség szokott nálunk lenni, így nem volt nagy kihívás ekkora társaságnak főzni. - vallotta be Mária.

- Mindent édesanyámtól és a harmadik férjemtől tanultam. Legtöbbször bio ételeket készítek, de úgy gondoltam, erre az estére egy olasz menü tökéletes lesz. - mondta az alkalmi felnőtt filmes szereplő. Zana József az első estétől kezdve beszólásaival szekálta Geronazzo Máriát, aki éppen ezért nem zárta szívébe a színészt.

- Jól éreztem magam egész héten, leszámítva Zana József olykor durva megjegyzéseit. - mesélte a hét utolsó sztárszakácsa.

- Én a saját estémen úgy érzem, a maximumot nyújtottam. - vélekedett Mária, aki még jósolt is a társaságnak. Geronazzo Mária elárulta, hisz a misztikus dolgokban és érzéke van hozzá, de ez már tényleg csak Hal a tortán!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geronazzomaria.blog.hu/api/trackback/id/tr24928628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása